Thursday 28 November 2013

Miss Maa Friends :(

                 Hi.Hello.Assalamualaikum pembaca entry yg setia membaca.Hewhewhew :3 Kkk.Pada hari ini,jam ini,minit ini & saat ini,aku nk luahkan kata-2 rindu aku sikit dekat blog ni hah.Lagipun aku tengah bosan takde buat apa cuti sekolah ni.Pisaaannnngg habis duduk rumah ni -,- Kerjanya kt rumah masa cuti sekolah ni,bangun tidur check phone,ambek tab ... berinsta,tweet,wechat,main game bila dah boring bangun cari makanan kt dapur,lepastu tengok tv .... lepastu makan ....pastu tidur.Itu aktiviti harian aku masa cuti sekolah.So bored you know.Err -,- Lebih baik sekolah daripada duduk rumah.Kalau pergi sekolah dapat jumpa kawan-2.Hmm.Hmmm.

                Kk.Sebenarnya .... aku rindu kawan-2 aku.Rindu Asilah,Sahkina,Hanipah,Paah,Faz,Hanis,Has,Iera,Khai,Azmiera,Wulan,Lala,Iekin ... Hah,lagi semualah kawan-2 aku,aku rindu.Rindu nk gelak-2 dengan dorang,rindu nk gossip dengan dorang,rindu nk makan dengan dorang,rindu nk gurau sesama dengan dorang,rindu nk pakai baju sekolah,rindu class 3Murni,rindu Syafiqah,Nazura,Riesya,Aida,Lisa,Amy,Raja,Anas,Mukhlis,Ali,Solihin,Aiman ....Rindu semua budak class.Rindu Cikgu Nafisah,Pn Roseny,Pn Masithah,Pn Junaida,Pn Suhaila.Rindu cikgu handsome practikal.Okay,ini gatal.Hahah.Gurau je.Tak rindupun sebenarnya kt cikgu practikal tu.Hahaha.Kk.Senang cerita sekarang ... aku rindu semuaya yg ada kt sekolah tu hah.
 
              Hmm.Nk jumpa dorang.Aku rrriiiinnnnndduuuuu gila kt dorang semua.Hmm.Hmm.Bila nk jumpa ni ? :\ Hmm.Dorang kebanyakannya budak JK & Johan,aku budak BN.BN ni kira jauhlah jugak dengan JK & Johan.Hah,cemana nk jumpa ? Aku kalau boleh memang nk pegi sana,nk jumpa dorang semua.Tapi aku takut,takut ada polis.Hahah.K cam bodoh en.Hahah.Sekarang ni,polis tengah banyak buat operasi,so aku takut nk pegi sana.Hmm.Hmm.Keadaan memang tak mengizinkan aku jumpa dorang.Hmm.Nampak tak ayat pasrah aku tu.Hahah.Kkk.Dah.Sekarang ni,aku nk cakap... aku rindu korang sangat okay ? Nanti time amek result kita jumpa okay ? Kalau tk jumpa time amek result,kita tunggu jelah tahun depan time bukak sekolah tu okay ? Hmm.Aku harap sangat aku dapat class sama dengan budak-2 class 3Murni.Dorang sporting,caring sangat.Hmm.Aku sayang korang.Aku rindu korang.Dahlah.Makin banyak aku taip pasal ni,makin sedih pulak aku.Kawan-2,korang jaga diri okay.Jangan degil-2.Siapa yg kerja tu hati-2 pegi kerja.Kk dah.Lain kali aku update lagi.Aku sedih.AKU RINDU KORANG.AKU SAYANG KORANG.Okay.Muaahh sikit.Bye.Assalamualaikum :')

                         

No comments:

Post a Comment